2.8.10

Team Bola Baling


Pasukan bola baling sekolah telah menyertai kejohanan Bola Baling MSSD Langkawi pada 3 Ogos dengan menghantar pasukan lelaki dan perempuan. Kejohanan kali juga akan diadakan bertempat di SMK Ayer Hangat. Pasukan sekolah telah dilatih oleh En. Baihaki Wahab bersama guru-guru bola baling yang lain. Latihan telah diadakan setiap petang selama lebih kurang 2 minggu yang lalu. Keadaan cuaca pada waktu petang yang kadangkala hujan menyukarkan latihan dijalankan secara berterusan. Dalam undian yang telah diadakan, pasukan sekolah lelaki dan perempuan termasuk dalam kumpulan A.

Pasukan perempuan hanya mampu seri
1-1 melawan SK. Selat Bagan Nyior, menang 2-1 menewaskan SK. Seri Lagenda dan tewas kepada SK Padang Matsirat pada game terakhir.

Manakala pasukan lelaki tewas kesemua perlawanan menentang SK. Seri Lagenda, SK. Kilim dan SK. Padang Matsirat.

Walaupun tidak mampu untuk melangkah ke suku akhir, namun semangat yang ditunjukkan oleh para pemain amat memberangsangkan. Tahniah dan syabas kepada para jurulatih dan juga para pemain, juga kepada semua guru yang memberikan sokongan padu kepada pasukan sekolah.

Nuffnang Ads

Langganan

.:Penafian: Pihak SKNC tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan semasa melayari portal ini.....

page

Search This Blog